BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 18, 2011

keputusan sane keputusan sini !

assalamualaikum !
hey ! oups. sori nak update entri untuk result final tu. detik2 nak tgk result tu, nak kata bedebo tade la bedebo sgt pon ! ( walaupun muke da biru mcm tahan berak ) bangun pagi tanpa gosok gigi trus je bukak fb, cey, fb dulu yg dibukaknye, sbb ? sbb nak tau ape reaksi rakan2 sperjuangan dgn result dorang ! waw ! memeranjatkan. semuanye berpuas hati dengan result masing2. sume hepi je dgn result mereka ! macam bom da bercakap sane sini pasal result. membuatkan aku lak kecot perot nak cek result tu. dgn muke tak besalah aku pon cek la ( bersalah sebb main taram je jawab time exam ) cek punye cek. of kos, result sem ni agak jatuh ( sejak jadi pemalas study ni, tu la dye ) tapi still dpt AKJ ( Anugerah Ketua Jabatan ) lagi. tapi rase sedih la coz result jatuh kot. ( tapi mmg padan sgt la dgn jawapan yg aku taram tu . haha ) first, akaun, ape ? dapat b ? yg mane betul pon aku tataw, target aku lulus je la. mane taknye aku pn tataw aku kira ape kan ? konon2 je tekan2 kalkulator bg laju sbb nk bg tekanan kat rakan sekeliling. (padahal dorang tak heran pon ) haha. then, tamadun pon b ( harus la b kan, keje nye berangan je tyme kelas tamadun ). tapi ok what sbb rakan sekeliling sumenye tido, aku tak ? cume berangan je smpai tembus lecturer tu . haha. last skali paper terjemahan dapat b+ . owh yg ni wajib la b sbb nota yg diberi dan dibace ( bace ke ) sume bahasa sepanyol, tau2 kuar soalan bahase perancis. ! mmg tak la nak dapat A kan. haha. ok, for subject dp and bi dapat A- ( nak jugak tolak2 nye, tak paham betol lah ) then subject lain dapat actual A. thanks god sbb still bg aku merasa dapat result gempak ni (gempak ke) haha. nway purata result memuaskan. =) tu je mampu ku ucapkan. parents pon oke. gembira je ( ye dok ? ) haha. ape2 pon tamat la suda pengajian aku kat POLISAS ni. fresh graduate now. ! kawan2 kita jumpe konvo nanti ye ! ingat , aku nak bunge beso2 pastu ade bear ! wah . demand ! haha. oke la. tutup buku pasal pengajian DIPLOMA SAINS KESETIAUSAHAAN :) 


crot crot : alhamdulillah. pengorbanan berbaloi dan tak sia-sia =)

0 comments: